4.5G Lansman Kampanyası ile Felis kazandık

4.5G Lansman Kampanyası ile Felis kazandık

Müşterimiz Türk Telekom, 4,5G lansmanı için 4.5G için ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo ile anlaşmıştı. 30 Mart 2016'da tv reklamın yayınlanması ile kampanya bütün mecralarda başladı. 

Strateji
Tüm Türkiye’nin uzunca bir süredir merakla beklediği 4.5G teknolojisini duyururken hedef kitlemizi kısıtlamadan tüm Türkiye’ye ulaşmayı hedefledik.  Reklam kampanyamızda dünyaca ünlü bir yüz yer aldığından bu gücü de kullanarak erişimi yüksek mecralar ile en hızlı 4.5G teknolojisinin Türk Telekom’da olduğunu herkese duyururken, farklı teknolojileri de entegre ederek kurguladığımız, iletişimlerimizle teknoloji ile ilgili insanlara da özel olarak ulaşmayı hedefledik.

Uygulama
Kampanyamızı teaser ve lansman olarak 2 bölümde kurguladık. Reklam yüzümüz olan Ronaldo’un gücü ile, teaser yayınlarında #Ronaldoyahızlazım hastagi ile tüm dikkatleri üzerimize çektik. Kampanyamızın 2. Ayağında #sanahızmıyok hastagi ile Ronaldo’ya hızını ancak Türk Telekom Giga 4.5 G teknoloji ile verilebileceği kurgusu üzerinden ilerledik. Teaser döneminde 86 tv kanalında yayın yaptık, spor programlarında native uygulamalar ile Ronaldo’ya dikkat çektik. Digitalde #Ronaldoyahızlazım hastagi ile farklı kategoriler için advertoriallar ve video yayınları gerçekleştirdik. Radyo programlarında native uygulamalar ile Ronaldo’nun Türkiye’ye geldiğini duyurarak neden ve nereye geldiğine dikkat çektik. Sinemada 1.797 salonda teaser filmimizi gösterdik. 3.000 adeti aşkın açıkhava ünitesinde teaser görsellerimizle yer aldık ve Tüm Türkiye’yi Ronaldo konusunda meraklandırdık.

31 Mart gecesi kampanyamızın 2. Ayağı için saat 21:00 itibari ile eş zamanlı olarak, 65 TV kanalında Roadblock yayını gerçekleştirdik. Açıkhavada tüm Türkiye’de 68.348 m2 alanda görsel değişimi yaptık, 30'dan fazla sitede online reklamlarımızın yayınını başlattık.

1 Nisan sabahı yeni güne başlarken, 33 radyoda yayındaydık. 20 gazetede özel ilan kullanımlarımızla bayilerdeydik. Türkiye’de bir ilk olarak finger print özelliği ile tespit edilen kullanıcılara 1 hafta boyunca hikayenin bilinmeyenlerini gösterdik. Özel GİGA CR07 APP uygulaması ile uygulamayı indirenlerin gazete ve açıkhavadaki görsellerimiz üzerinden Ronaldo’lu reklam filmimizin kamera arkasını izlettik.

Uygulama
TV, digital, gazete, dergi, radyo, OOH ve sinemada yoğun kullanıma artı olarak, özel kullanımlar ile ilerledik. 31 Mart akşamı büyük bir operasyonla yayındaki tüm mecralarımızda ve tüm Türkiye’de teaser görselimizi lansman görsellerimizle değiştirdik.

Sonuç
Kampanyayla birlikte 3 aylık dönemde Türk Telekom, yaklaşık 300bin yeni aboneyle mobil abone kazanımında rakiplerini geride bırakarak abone sayısını 18 milyona çıkardı ve Mart’16’da %44 olan “Teknolojik altyası güçlüdür” ifadesi Nisan ayında %49’a çıkmıştı.

Türk Telekom 4.5G Lansmanı from Skala Medya on Vimeo.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.