İŞ DETAY

Türk Telekom 4.5G kampanyası Türkiye'yi sardı

Amaç:
Amacımız, 4.5G teknolojisinin lansmanı ve bu teknoloji deneyimini tüm Türkiye’ye yaşatarak Türk Telekom penetrasyonunu artırmaktı. Bu doğrultuda fiber gücü ve hızı ön plana çıkarmak istedik. Dünyanın en hızlı futbolcusu Ronaldo ile  entegre medya çözümleri ürettik.

Ne Yapıldı:
26 Mart gününden itibaren Ronaldo’nun Türkiye’ye geleceği haberini TV, digital, radyo ve açıkhava mecralarında merak uyandıracak şekilde özel çözümlerle duyurduk. 30 Mart günü saat 21:00 itibari ile tüm Türkiye ile aynı anda mecralarda Türk Telekom ve Ronaldo buluşmasını müjdeledik.

Uygulama:
73 Kanalda teaser spotu yayınlandı. Bu süreçte spor programlarında ve radyolarda merak uyandıracak şekilde Ronaldo’nun nereye geldiği ile ilgili özel yayınlar gerçekleştirdik.

65 kanalda Road Block yayınları ile Türk Telekom ve Ronaldo spotlarımızın yayınlarını başlattık.

Aynı gece büyük bir operasyon ile tüm mecra be görsellerimizi değiştirdik ve 31 Mart sabahı Türk Telekom ile 4.5G teknolojisine uyandık.

Tüm iletişim kanallarında planladığımız özel medya çözümlerini dijital ile entegre ederek; 4.5G deneyimini dijital kanallarda ve akıllı cihazlarda yaşattık.

Sabah Gazete’sinde Türkiye’de ilk defa gerçekleştirilen sayfa giydirme /4.5. sayfa kullanımı ile 4.5G deneyimi için mobil uygulamaya yönlendirdik.

1 Nisan günü gerçekleşen BTK basın toplantısını canlı yayınlayan kanallarda bu yayına sponsor olarak 4.5G teknolojisini sahiplendik.

Açıkhavada giant board ve gazetelerde tam sayfa arka kapak ilan kullanımlarıyla 4.5G iletişimi yaparken, AR uygulaması için CR07 APP’e de yönlendirme yaptık.

Konvansiyonel mecralardan yönlendirdiğimiz kullanıcılara ek olarak, dijital mecralarla da farklı kullanıcılara erişerek, data havuzumuzu genişlettik.

Eriştiğimiz kullanıcılara da onlarca site ve uygulamada; web, mobil ve sosyal medya platformlarında #sanahızmıyok hashtag’i ile 4.5G deneyimi yaşattık.

Farklı ve yenilikçi teknoloji çözümleriyle #sanahızmıyok kampanyamızın dijital deneyimini artırdık.

GIGA CR7 uygulamasını indiren kullanıcılar, telefon kameralarını basın ve açıkhava reklamlarımıza tuttuğunda; kampanya hikayesini ve backstage özel videosunu ilk defa 4.5G hızıyla deneyimledi.

Uygulamayı indiren kullanıcıları; parmak izlerinden “fingerprinting” teknolojisiyle data havumuza aktardık. Tüm mobil mecralarda, sadece bu kullanıcıları hedefleyerek; Ronaldo hikayemizin devamını 1 hafta boyunca, birbirini takip eden seri bannerlarla anlattık.

Bu kullanıcılara; webde de “4.5G hız testi” ve “Onedio içerik gif.lerini 4.5G ile hızlandırma”, mobilde “Asphalt8 hız butonu entegrasyonu”, sosyal medyada video izlerken aynı anda tweet atarak etkileşime geçiren “Twitter Scrath Reel” reklamı, haber sitelerinde “Gravity” modeliyle 4.5G’yi deneyimleyen video çalışmaları gerçekleştirdik.

Sonuç:

  • 22.369.543 video izlenme
  • 5.583.756 mobil uygulama sayfa görüntülenmesi
  • 211.727 mobil uygulama ziyareti