İŞ DETAY

Halkbank Anneler Günü Projesi

Annenizi ne kadar tanıyorsunuz? Herkes annesini sever ama gerçekte onu ne kadar tanır?

Halkbank, Anneler Gününde bu soruyu sorarak bir farkındalık yaratmayı amaçladı. Biz de günlük hayatın her alanında bu soruyu anımsatacak medya uygulamalarıyla hedef kitleye bu mesajı verdik. Kampanyanın merkezindeki Her Şey Seninle Güzel şarkısı, duygusal yoğunluğuyla insanlara direkt ulaştı.

TV ile başlayan yayınlar, magazin programlarında anneler günü özel röportajları ve sohbet programlarında ünlü anne-çocuk konukları ile desteklendi. Bu yayınlar radyo ve dijitalle devam etti. Bütün bu uygulamalarda Shazam yönlendirmesi yapıldı. Asıl sürprizi açıkhavaya sakladık ve “hipersonik teknolojisini” kullandık. Hosteslerimiz ve çekim ekibimiz Ortaköy ve Bağdat Caddesi’nde sabah erken saatlerde hazır olarak anneleri beklemeye başladı. Zemine yerleştirilen Shazam zemin grafikleri ve HerşeyAnnemleGüzel hashtag’li Halkbank bayrakları ile ortam sürprize hazır hale geldi.

Anneler ve çocukları Shazam noktamıza geldiğinde Hypersonic ses sistemimiz sayesinde bir anda Zerrin Özer’den Her şey Seninle Güzel şarkısını duymaya başladılar. Şaşıran ve duygulanan annelere, hosteslerimiz şarkıyı Shazamlamaları için yönlendirmede bulundu. Böylece açıkhavayı dijitalize etmeyi başardık.

- Hedef kitlemizin %50'si filmi en az 1 kere izledi.

- Video sosyal medya hesaplarında 12,7 milyon kere izlendi.

- Offline mecralardan Shazam sayfasına yaklaşık 25 kişi ulaştı.

Anneler Günü Açıkhava aktivitemizde gün boyu yaklaşık 1000 anneye doğrudan ulaştık.

Bütün sayısal değerler ve erişim oranları bir yana şunu anladık ki her şey annelerimizle güzel…

Halkbank Anneler Günü Projesi from SkalaMedya on Vimeo.