Önce merak ederiz

Ve doğru soruları sormakla başlarız

Her medya planlamasının, kendine özgü hedef kitlesi, mecraları, iletişim amaçları ve erişim hedefleri vardır. Biz de güçlü ekiplerimizin çalışmalarıyla bu hedeflere uygun bir strateji belirleriz. Bunun için de:

  • Kiminle konuşuyoruz?
  • Bu insanların satın alma motivasyonları nelerdir?
  • Hangi mecraları, nasıl tüketiyorlar?
gibi birçok sorunun cevabını ararız.

Sonra harekete geçeriz

Adım adım sonuca yaklaşırız

Bulduğumuz cevaplara göre, her marka ve kampanya için özgün bir iletişim stratejisi belirleriz. Bu süreçte, araştırmalar, iletişim yeteneklerimiz, kurumsal hafızamız ve ekibimizin gücüyle hareket ederiz. Müşteriye, bütçe detayları, mecralar, süreler, hedefler gibi bütün detayların kırılımlar halinde göründüğü nihai bir planlama sunarız. Müşteri onayının ardından operasyonu tüm detaylarıyla birlikte gerçekleştiririz. 

Sonuçları paylaşırız

Şeffaf süreçler, anlaşılır raporlar

Müşterilerimizin medya yatırımlarını şeffaf, ölçülebilir, her adımda hesap verilebilir bir şekilde yönetiriz. Elimizdeki enstrümanları, "birim maliyetle maksimum geri dönüş" için kullanırız.Başlayıp tamamladığımız tüm iletişim çalışmalarını, ayrıntılı ve anlaşılır bir şekilde raporlarlar, değişimin grafiğini çıkarırız.